Gepost door: pharailde | januari 21, 2015

Buiten

In de late namiddag ben ik nog eens tot aan de Bourgoyen gestapt, aangezien ik toch regelmatig moet wandelen en het een ongelooflijke luxe is om een natuurreservaat op nog geen tien minuten stappen te hebben. Het was nu de derde keer, en ik ben alweer wat verder geraakt, tot aan een volgend bankje. Het probleem met dergelijke uitstapjes is inschatten hoever je kan gaan, én terug te kunnen keren. Dus rust ik, alvorens terug naar huis te gaan, even uit op een bankje. Ook vandaag was het koud (er lag zelfs een vliesje ijs op het water) maar stralend weer, en ik genoot van het landschap, van de rust, van de buitenlucht, van een enkele wandelaar, van mensen die hun hond uitlieten, van een eenzame jogger, van fietsers op weg naar huis na een werk/schooldag, en van een mooie zonsondergang.

Img_0569

Img_0570

Img_0572

Om goed te zijn, zou ik dat eigenlijk elke dag moeten doen.


Responses

  1. Die laatste foto is bijzonder feeëriek. Chapeau!

  2. Heel mooie foto’s! Wat een luxe om de natuur zo dicht binnen handbereik te hebben. Bij ons is het elke keer een redelijke verplaatsing. Op een dag met veel “zou ik? Of …” schiet het er dan meestal ook over. Geniet ervan! Dat helpt zeker bij het herstel.


Geef een reactie

Categorieën

