Gepost door: pharailde | maart 15, 2013

Niet veel nieuws …

… maar eigenlijk valt hier de laatste tijd niet zo veel te melden.

De dagen gaan gewoon hun gangetje en worden momenteel een beetje in beslag genomen door – te veel – tandartsbezoeken (heb bovendien nog nooit meegemaakt dat een ontzenuwde tand achteraf meer pijn deed dan ervoor) en bezoeken aan de kinesist (ontsteking in mijn rechterschouder – wist jij trouwens dat we daar een AC-gewricht zitten hebben? Ik nu wel). Maar dat komt allemaal wel in orde.

Ondertussen zijn ook de vliegtuigtickets en de hotels voor onze vakantie in Finland (paasvakantie) geboekt.

Over naar vandaag.
De voedsel- en drankvoorraden zijn aangevuld, de Mexicaanse enchilada en de fruitsla voor het thuisblijvend kroost is klaar, de vaat is gedaan, de planten hebben water, de valies is al grotendeels gepakt, enkel nog wat kleinigheden doen en dan zijn we den bos in.
Richting Aachen. Voor een weekendje. Met ons tweetjes. Onder andere eens die dom gaan bekijken waar in 800 een keizer werd gekroond. Ik kijk ernaar uit.


Responses

  1. Het acromio-claviculair gewricht? Natuurlijk weet ik dat liggen… Wie niet?😉

  2. Oei, ik moet morgen ook naar ziekenhuis voor echo en platen voor dezelfde schouder. Iemand zei mij iets over frozen shoulder.
    Aken is tof!

  3. Zit ook in nieuwsnood. Komt door het insneeuwen denk ik. Beterschap met de bieterkes en de AC schouder.


Geef een reactie

Categorieën

