Gepost door: pharailde | maart 1, 2013

Pffff

Er zijn zo van die dagen … , wel, vandaag was er zo een. Vooral vanmiddag.

Ik moest om half twaalf bij de tandarts zijn en had op het werk toestemming gevraagd en gekregen om dit tijdens de uren te doen – gekoppeld aan de middagpauze moest dit lukken. Ik heb al altijd slechte tanden gehad, en na een heel lange tijd (en een hoop voorbereidingen) ging ik vandaag enkele nieuwe bijters krijgen. Mis poes dus. Er waren wat problemen met het feit dat er niet genoeg hoogte was, en dus moest ze iets doen aan mijn onderste tanden, en dat bleek een nogal gevoelige plaats te zijn, dus verdoving, die later niet voldoende bleek, dus nog wat verdoving, maar dat betekent elke keer minstens tien minuten wachten, en ondertussen andere patiënten helpen, en ze stond er alleen voor want de assistente was ziek, en tussendoor telefoons van haar dochter die op uitstap was en wier smartphone gestolen bleek, en dan nog eens voortdoen aan mijn tand, en dan was er iets met de zenuw dat dan toch niets bleek te zijn, …. enfin, om een lang verhaal kort te maken, ik stond om twee uur weer buiten. Met een pijnlijke rug van meer dan twee uur in die stoel te zitten/liggen. En met razende honger op de koop toe. Ben dus eerst maar wat pasta gaan kopen, want een broodje zag ik niet zo goed zitten met een half verdoofde mond.

Op het werk hield Murphy zich gelukkig koest (en indien niet, zou ik jullie daar toch niets over vertellen, want dat is werk).

Door omstandigheden moest ik met de bus naar huis (anders is vrijdagavond Colruytavond, en komt de wederhelft mij halen, maar vandaag had hij andere afspraken), en schoot het niet op door file, en ik wou ervan profiteren om enkele boodschappen te doen, maar voor espadrilles is het blijkbaar nog te vroeg, en de kleurshampoo die ik altijd koop om mijn grijze lokken kleur te geven, is uit het assortiment gehaald. Ik kreeg nochtans altijd complimenten over dat specifieke kleur, maar het was blijkbaar niet mainstream genoeg, dus exit uit assortiment. Grrrrr. Moet ik nu op de koop toe op zoek naar iets nieuws.
Gelukkig kon ik nog bloemen kopen, weliswaar ook na heel lang wachten, anders stonden we daar schoon met lege handen bij onze vrienden straks🙂


Responses

  1. De tandarts is altijd een beetje lol. Not.
    Binnenkort nieuwe tanden? Jee.

  2. Er zijn inderdaad zo van die dagen… En twee blaadjes ineens van de Druivelaar scheuren helpt niet, he?


Geef een reactie

Categorieën

