Gepost door: pharailde | februari 12, 2013

Plat

Ik weet het, het is hier alweer nogal stillekes.
En niet eens wegens overvolle agenda’s en dergelijke. Niet dat er niets gebeurt, maar het is redelijk gespreid, dus dat valt wel mee.

Neen, het is eerder omdat mijn eigen batterijen plat gevallen zijn, met een energiepeil dat zelfs ver onder nul zit. Mijn belangrijkste activiteit van de dag bestaat uit het leveren van heroïsche gevechten tegen die vermoeidheid. En moe dat ge daar dan weer van wordt. Zucht. En mocht ik nu nog halve nachten wakker liggen, of slaapproblemen hebben, maar niets daarvan. Doorgaans slaap ik als een blok. Alleen soms iets te weinig uurtjes, dat wel…

Alleen de dingen die ik op – nagenoeg – automatische piloot kan doen, lukken. Alles waar meer concentratie voor vereist is, zoals lezen of een artikel schrijven, lukken veel minder. Het overkomt me helaas meer dan eens dat ik gewoon voor mijn pc-scherm in slaap val.

Ik zal toch eens een en ander op een rijtje moeten zetten om te kijken wat ik eventueel kan veranderen …


Responses

  1. Doen! En rap nog wel! Ik heb er ook te lang mee gewacht en dat kruipt niet in de natte kleren (in de droge ook niet trouwens)

  2. Hopelijk komt er snel beterschap! Vermoeidheid is echt een bummer van formaat. Je krijgt vaak het gevoel hopeloos achterop te raken, en dat maakt je nog meer moe…

  3. Misschien heb je meneer doktoor daadwerkelijk nodig.
    En lentezon. Veel lentezon. En congé.

  4. Tonnen courage toegewenst! Geniet maar van wat welverdiende rust en heerlijke vakanties in het vooruitzicht!

  5. Ik heb datook gehad, of nog een beetje
    Stoem zenne, maar een stevige vitaminepil helpt bij mij

  6. Know the feeling. Even heroriënteren. Hier ook.


Geef een reactie

Categorieën

