Gepost door: pharailde | december 23, 2012

Beetje onderhoud

Ik moest enkele weken geleden even naar de huisarts omdat ik dringend een aantal voorschriften nodig had. Ik profiteerde er dan toch van om aandacht te vragen voor enkele klachten die absoluut niet erg maar wel vervelend zijn, en zeker niet de moeite om er speciaal voor langs te gaan of om erover te beginnen als je voor iets anders gaat dat dringender aandacht vergt.
Met als resultaat dat ik verlost ben van een eksteroog, inmiddels een paar steunzolen draag, en nu met twee draadjes in mijn knie zit omdat ze woensdag een kleine cyste hebben weggesneden, die niet erg was maar bij tijden venijnig pijn kon doen.

We voelen ons weer helemaal opgelapt zie.


Responses

  1. Van onze huisdokter krijg je welgeteld tien minuten. Daar word je slechts voor een achtste opgelapt in die tijd.


Geef een reactie

Categorieën

