Gepost door: pharailde | juni 12, 2012

En weer weg

Jaja, ik weet het, het is alweer veel te lang geleden. En nu kom ik eigenlijk ook alleen maar langs om te laten weten dat ik efkes weg ben. Niet zo lang hoor. Over een goeie zes uur neem ik de trein naar Zaventem, voor een driedaagse trip naar Stockholm. Een bibliotheekstudiereis voor het werk. En ik moet zeggen, zo is het wel plezant uit werken gaan. Zelfs al moeten we er vroeg voor opstaan.

Het leek mij handig om voor die trip eens een nieuwe kleine valies aan te schaffen, zo’n weekendtas vind ik maar onpraktisch. Wij dus anderhalve week geleden naar de winkel. Een beetje rondgekeken, wat uitleg gekregen, wat prijzen vergeleken, en dan een keuze gemaakt qua merk en formaat (de verkoopster wou mij per se een formaat geschikt als handbagage aansmeren, maar als we dan met twee een weekendje weg willen, is dat dan weer te klein). Alleen de beschikbare kleuren vond ik niet zo mooi, die van de grotere koffers vond ik mooier. Gelukkig kon ik er wel een bestellen, in het gewenste formaat, met de gewenste kleur. Tot ik vorige dinsdag telefoon kreeg, dat dat paars toch niet meer beschikbaar was. Ah verdorie, maar dat lichtere paars (of donkerroze of zo), dat was ook goed. Twee uur later, weer telefoon. “Sorry mevrouw, dat kleur is ook niet meer beschikbaar.” Oei, dan moest ik aan de telefoon een andere kleur kiezen, vooral omdat ik die grijzen en blauwen nogal saai vond. Het werd een soort oranjebruin (orange burned of zo), dat uiteindelijk wel meeviel.

Vanavond dan nog wel wat miserie gehad om uit te zoeken hoe dat TSA-slot werkte, want een handleiding zat daar niet echt bij. Gelukkig bestaan er nog You Tube-filmkes.

En nu, nu ga ik dringend mijn bed opzoeken, kwestie van toch nog iets te slapen.


Responses

  1. Ja, zo wil ik inderdaad ook gaan werken. Desnoods schilder ik mijn valies in appelblauwzeegroen of donkernachtzwartblauw of zoiets…

  2. Oranjebruin is ook helemaal uw kleur vind ik persoonlijk.
    Reeds geschikt voor uw weekendje MAS alhier!


Geef een reactie

Categorieën

