Gepost door: pharailde | mei 18, 2012

Van wol en katoen te geef, en ook van licht

En neen, ik ben niet van plan om de trend van het interweb te volgen en brei- of haaknaalden boven te halen, ik zou echt niet weten wanneer ik dat zou moeten doen.
Vele jaren geleden heb ik dat wel nog gedaan. En daar draait het nu om.
Want zo heel af en toe duikt er wat van een opruimwoede op – zouden die vrije dagen daarmee iets te maken hebben? – en wil ik wat ballast, die ik al jaren meesleep en waarmee toch niets gebeurt, uit mijn huis hebben. En zo heb ik nog wat bollen wol en strengen katoen liggen. Van vroeger. En ik wil die weg. Het is niet zo heel veel, er zitten restjes tussen, maar ook nog volledige bollen (en zowaar de rug van een babytruitje dat ik ooit begonnen ben, en waarvan ik mij dus zelfs niets meer kan herinneren).
Het mag dus allemaal weg. Gratis ende voor niets. Je moet er wel liefst zelf omkomen.

En terwijl we toch bezig zijn met weggeven. Iemand geïnteresseerd in deze luster? De dochter wil ze niet meer op haar kamer.


Responses

  1. En anders is er in jullie nieuwe boekenkast nog plaats genoeg om te stockeren…
    Voor een breiwonder moet je ook niet naar mij kijken.

  2. Ik wil de wol wel!

    • Allez en de katoen ook hé, maar ik wil gerust delen met iemand zulle🙂


Geef een reactie

Categorieën

