Gepost door: pharailde | april 16, 2012

Work in progress …

Sinds enkele weken geleden was er visueel nog niet veel veranderd, wat niet wil zeggen dat er niets gebeurde: schuren, stofzuigen, oliën, opnieuw schuren, opnieuw stofzuigen, uitwassen. Die twee laatste fasen waren gisteren voor ongeveer de helft klaar, wat wou zeggen: er kon al gevuld worden. Juij!!
Gisteren begonnen met het allerbelangrijkste deel uit onze collectie (ahum, ahum), de stripverhalen🙂
Dat nam wel meer tijd in beslag dan ik dacht. Niet dat we nu zoveel strips hebben, maar ze zaten opgeborgen in (inmiddels versleten) archiefdozen en bleken langs geen kanten meer op nummer te zitten. En daar kan ik nu eens niet tegen zie. Dus tegen dat alles netjes op nummer gestoken was, waren we direct al heel wat tijd verder.
Vandaag was ik een dagje thuis en ging ik een doos of vier, vijf doen om toch te eindigen bij vijftien dozen. En ondertussen herinneringen op te halen, want vandaag ben ik begonnen met de boeken van de kinderen: prentenboeken, non-fictieboeken op kindermaat, voorleesboeken, leesboeken, … Hoogstwaarschijnlijk zullen zij ze nooit meer lezen, maar ik wou hoe dan ook alle boeken in de kast, niet meer in dozen. En zo hebben we ze ook bij de hand als er nog eens kindjes op bezoek komen.

Enkele impressies van vandaag (inmiddels zijn er al meer vakken gevuld dan op de foto’s – een twintigtal, nog 108 te gaan dus):


Responses

  1. Amaai! Dat wordt indrukwekkend!

  2. Waaaw leuk zo’n boekenrek

  3. Nounounounou! Ik snol graag in boekenkasten! Tot binnenkort en bak gerust wat dan😉


Geef een reactie

Categorieën

