Gepost door: pharailde | april 12, 2012

Eenentwintig kaarskes

Op het moment dat ik dit schrijf (zijnde half een ’s nachts, op vrijdag 13 april – want het zou kunnen dat wordpress dit nog op gisteren zet) keer ik even eenentwintig jaar terug in de tijd, toen die dertiende april er helemaal anders uitzag dan de dag van morgen. Want er zijn zo van die heel speciale dagen die je nooit vergeet: over een goed uurtje, zijn we eenentwintig jaar ouders van een fantastische zoon.

Gelukkige verjaardag S.W.!


Responses

  1. Proficiat ouders en zoon.🙂

  2. Proficiat, zowel voor de ouders als voor de fantastische zoon.

  3. En lijkt het je ook pas gisteren dat je hem voor ’t eerst in je armen had, dat gevoel heb ik nog vaak als ik naar mijn opgroeiend broedsel kijk …
    Proficiat voor je zoon !

  4. Proficiat aan heel de familie !


Geef een reactie

Categorieën

