Gepost door: pharailde | maart 29, 2012

High

Ik zit in de zetel en ben voor het werk aan het werk, aan een beleidsdocument dat morgenavond ingediend moet worden (en jawel, ik kom hier tussendoor eindelijk toch nog eens langs).
Alleen word ik hier een beetje high. Na het minder leuke (en eigenlijk wel saaie en lastige) voorbereidende werk, zoals schuren en ontstoffen, is wederhelft E. in de late namiddag begonnen met het oliën van de boekenkast (heeft 1 rij gedaan – nog 7 te gaan, en dan kan het vullen beginnen, juij!). Die olie ruikt evenwel nogal sterk. En is duidelijk van bedwelmende aard.
En neen, ondanks het mooie weer van de afgelopen tijd, zijn de temperaturen er op dit moment niet naar om een raam open te zetten. Ben dus benieuwd welke gevolgen dat zal hebben voor de tekst.


Responses

  1. spannend die kast, een glas rosé zou ook effecten op je tekst hebben

  2. Dat gaat gesmeerd lopen, daar kan je van op aan!

  3. Is dat niet vreselijk ongezond?

  4. Ik denk al maanden over een nieuwe boekenkast!
    Andere zaken zitten mij nu dwars.
    Leesvriendelijke groet


Geef een reactie

Categorieën

