Gepost door: pharailde | maart 19, 2012

#Wijvenweek – over eigen lof

Wijvenweek is inmiddels al voorbij, maar dat trek ik mij nu eens helemaal niet aan zie. Tenslotte is het alle dagen wijvenweek, nietwaar?

Toch zal ik jullie moeten ontgoochelen, want iets vinden waarin ik goed ben en dat de moeite is om op te schrijven, ik zou het niet direct weten.

Maar weet je, ik zal nog eens eigenzinnig mijn eigen gedacht doen, en de vraag omkeren. Als jullie mij nu eens lieten weten wat jullie vinden waarin ik goed ben? Dat zou mij eigenlijk een groot plezier doen.


Responses

  1. Je bent een supermama! Je laat je (bloedjes van) kinderen voldoende vrij om te doen wat ze willen, maar niet teveel. Je weet wanneer een luisterend oor aangewezen is en de beste remedies om de stomste pijntjes.
    Bovendien kan je ook heerlijk koken! (Chilli con carne, macarons, ovenschotels, … MMMMMM!!!)
    En je kan goed schrijven. Je gaat nooit iets doen als het niet helemaal op punt staat. Jij perfectionistje😉

  2. lamsbout! gezelligheid! lachen! babbelen! mensen ontvangen!
    en ongetwijfeld nog zoveel meer waar ik nu niet op kan komen.😉

    • Zij zegt het, ik beaam het.
      Het is nooit vervelen met jou (jullie) in de buurt. En altijd gezellig. En gecultiveerd. En doordacht. En nog vanalles.

  3. ja! wat sterre zegt, lamsbout🙂 en uiteraard ook dat babbelen, voor luisterend oor spelen, en zo meer! en terwijl ik bezig ben: chapeau om zo goed als dag in dag uit van eindredacteur/planner te spelen – dat getuigt toch van redelijk wat doorzettingsvermogen


Geef een reactie

Categorieën

