Gepost door: pharailde | maart 16, 2012

Gecompliceerd

In het begin van de week zag het er niet zo goed uit voor zoon J. Ik had het vorige vrijdag nog over meer of minder afzien, en het is dus meer afzien geworden.
Toen ik maandagavond thuiskwam had hij duidelijk koorts, was hij duizelig, had hij pijn, was zijn rechterwang dubbel zo dik als de dag ervoor, en kon hij zijn mond nog amper openen. Niet goed dus. Bovendien lukte het niet om tot bij de huisarts te geraken vermits wederhelft E. dringend naar een klant in de West-Vlaanders moest, en ik het zoon J. moeilijk kon aandoen om met de bus te gaan. Huisarts dus opgebeld om te vragen of hij na het spreekuur nog kon langskomen, maar ik kreeg het advies om hem een hoge dosis dafalgan te laten nemen om de koorts te doen zakken, en ’s anderendaags langs te komen.
Het verdict was inderdaad dat het om een infectie ging. Een lading antibiotica en een week rust zouden moeten volstaan. Gelukkig is dat zo gebleken, want inmiddels is hij duidelijk aan de beterhand, hoewel nog niet volledig genezen. Ik zal blij zijn als volgende dinsdag de draadjes eruit mogen, en alles in orde zal blijken.

Ondertussen heeft hij wel die tennisbal die hij in zijn mond verborgen hield, een andere plaats gegeven

Responses

  1. Ai, pijnlijk ! Heb zo een situatie vorig jaar ook meegemaakt met de oudste.
    Ik ben gelukkig gespaard gebleven van wijsheid in de vorm van tanden …

  2. Haal die tennisbal uit je broek, J.

  3. Auw zeg, dat ziet er erg uit. Gelukkig is het nu beter, lijkt me heel pijnlijk.

  4. Ziet er inderdaad niet echt leuk uit. Hopelijk is tegen morgen alles naar wens.


Geef een reactie

Categorieën

