Gepost door: pharailde | maart 11, 2012

#Wijvenweek. Morgen al!

Morgen is het zover. Dat wat lang een bijzonder leuk vooruitzicht was, wordt morgen plots werkelijkheid. De Wijvenweek.
En zowaar, nu slaat de paniek toe. Want ik weet plots niet meer of het wel zo’n goed idee was om mij in te schrijven, ook al was ik er redelijk vroeg bij.
Want, zoals ik deze week al schreef, er is die immense chaos in mijn hoofd, die me belet om gefocust en geconcentreerd dingen af te ronden.
En er zit een diepgewortelde vermoeidheid in mij.
Maar het allerergste, ik heb nog geen greintje inspiratie. Of toch hier en daar een flard. Maar ik moet het dan nog verwoord krijgen. Helaas verbleken mijn schrijfsels naast die van sommige van die fantastische topwijven.
Maar, zoals het steeds ging en zal gaan, komt tijd, komt raad, en zal het wel loslopen zeker.

Want ik vind het nog steeds een fantastisch initiatief.
Zo allemaal vrouwen onder elkaar. En maar kletsen. En serieuze meningen vertolken (niet dat dat kletsen niet serieus is hé, verre van). Over echte vrouwenzaken. Maar ook over wat in de wereld gebeurt.
(Eigenlijk heb ik ook eens zin in een vrouwenkletsavondje irl. Zo zonder aanleiding, zonder dat er moet vergaderd worden, zonder dat er ondertussen gebreid of genaaid moet worden, gewoon een avondje kletsen. Thuis of op café, maakt allemaal niet uit. Mmmm, misschien moet ik dat maar eens organiseren. En wie weet, misschien zijn er wel nog geïnteresseerden.)

Ik herinner mij wel nog goed de eerste Wijvenweek. Eind maart 2008 was dat, en mijn eigenste blog bestond amper tien dagen. Het heeft mij toen wel een hoop nieuwe blogs leren kennen, en vice versa, met enkele blijvende contacten tot gevolg. Hopelijk zit dat er nu ook in.

Er rest nu wel nog een bijzonder belangrijk element om deze Wijvenweek te laten slagen. Wijvenweek moet dringend aanvaard worden als reden om omstandigheidsverlof te krijgen. Want alle dagen een megainteressant topwijvenartikel produceren is één zaak, al die andere, nog interessantere topwijvenartikels gelezen krijgen is een ander paar mouwen. Dus geef toe, dat extra verlof daarvoor is toch wel broodnodig.

Responses

  1. […] Casa Murphy […]

  2. Ik was ook aan het panikeren, en ik weet nog steeds niet of het zal lukken, maar ik heb voor vandaag en morgen toch al berichtjes klaarstaan. Niet veel soeps, want de inspiratie is er niet, maar het is beter dan niets.

  3. Wijvenweek als reden voor omstandigheidsverlof, het beste idee tot nog toe!

  4. Ik ben precies ook opgedroogd qua inspiratie. Benieuwd of het mij gaat lukken want ik heb net hetzelfde gevoel als jij. Had ik…?


Geef een reactie

Categorieën

