Gepost door: pharailde | maart 8, 2012

Niet weglopen …

… echt niet.

Want ik ben er nog. Alleen slaag ik er de laatste tijd niet in om te schrijven. Real life, weet je wel. En chaos in mijn hoofd over dingen die mij bezig houden. En ook chaos in huis. En soms te moe, dat ook, zo van als er ’s avonds laat toch even tijd is, in slaap te vallen voor de pc. U kent dat ongetwijfeld, daar ben ik zeker van.

Niet dat er niets te vertellen valt, integendeel. Er staat hier een en ander te gebeuren, en daar hoort u nog van. Als de dingen volledig in orde zijn en zo.

Responses

  1. Ik ken dat gevoel. Neem gerust je tijd hoor. Ik lees het sowieso wel als je weer “in the air” bent.


Geef een reactie

Categorieën

