Gepost door: pharailde | februari 27, 2012

Nog van vlees …

… en ook van bloed.

Jullie weten inmiddels uiteraard dat wij al enkele jaren geen tv-distributie meer hebben en we dus heerlijk verstoken blijven van alle rommel die op die lichtbuis te zien is (jawel, zo af en toe vangen we nog eens iets op). Het moet eveneens gezegd dat we zo heel af en toe ook verstoken blijven van pareltjes. Maar ook daarvoor bestaan oplossingen, al dan niet via het wereldwijde web.

Zo kregen we voor kerst van onze oudste dochter de dvd-reeks van Van Vlees en Bloed. En genoten we – ruim na datum, ‘k weet het – met volle teugen (en soms ingehouden adem) van de allereerste seconde tot de allerlaatste. In één woord: topkwaliteit!

Responses

  1. Reeksen in de echte zin van het woord zijn ook aan ons besteed. Als we zo braaf moeten zorgen dat we geen aflevering missen omdat we dan niet meer kunnen volgen: ik haat het. En inhalen, daar heb ik dan het geduld weer niet voor. Of ik vergeet het. Maar ik ben me er van bewust dat ik dan wel één en ander misloop.

  2. Daarom dat jij zoveel boeken kan lezen … Misschien moet ik er toch maar eens over denken om dat ding wat uit te laten staan.

  3. Wij zijn nog slomer. Wij hebben de reeks ook op dvd, maar nog niet gezien. (Euh, maar wel toen het de eerste keer op tv kwam)


Geef een reactie

Categorieën

