Gepost door: pharailde | februari 19, 2012

Plat

Vorig weekend had ik last van een stomme virusinfectie, niet eens veel soeps, gesnotter en wat keelpijn, maar die minuscule beestjes hebben er wel voor gezorgd dat mijn batterij van het een op het andere moment volledig leeg gelopen was. Ik had voor niets geen courage en voor niets goesting, en vooral, iedereen moest mijn kop gerust laten (voor zover mogelijk natuurlijk).

Maar ziet, een weekje – nagenoeg – platte rust heeft ongelooflijk deugd gedaan, en nu zijn we weer klaar voor de mallemolens des levens. Hoop ik toch.

(En misschien moet ik er voor mezelf toch eens meer bij stilstaan dat fulltime werken en een huishouden van zes personen runnen (om nog maar te zwijgen van de ongemakken van het onafgewerkte huis), meer van een mens vergt dan soms gedacht).

Responses

  1. “Uit een volle emmer kan je geen druppel gieten, uit een lege kan niemand een glas water geven.” Dat was het gezegde van mijn grootmoeder.

  2. Ik denk dat jij de combinaties van alles wat stress met zich meebrengt wel beseft. Nu de omgeving nog.

  3. Je bent een sterke vrouw. Je man mag zich gelukkig prijzen.


Geef een reactie

Categorieën

