Gepost door: pharailde | december 21, 2011

Verrassing

Toen ik gisteren thuiskwam, vond ik dit.
Yes, joepie, Santa was gearriveerd!

Maar aangezien ik nog druk bezig was met andere dingen, en er eten op tafel moest komen, zette ik de doos zeer stoïcijns opzij, tot het moment dat ik er mijn volle aandacht kon bijhouden (en het fototoestel in aanslag, dat spreekt). Iemand had dat tenslotte met veel liefde en zorg ingepakt en verstuurd, dus kon ik dat toch niet rap rap uitpakken. Na het avondeten was er genoeg zen aanwezig om mij ten volle aan deze taak te wijden (en werd de nieuwsgierigheid mij toch ook wel te machtig). Ik opende de doos (gelukkig was het niet die van Pandora, integendeel), en zag dit

Tussen het plastic zag ik al wat kerstsfeer piepen

Hoog tijd om het geschenk in volle glorie tevoorschijn te toveren

Ik vond een mooi kaartje (waardoor Santa niet meer secret was), chocolaatjes, en een lekker geurende handcrème, en een toepasselijk lint met leuke knijpertjes voor de wenskaarten, en nog chocolaatjes (met kersenlikeur, mmmmm)

En het bleef maar komen, ik voelde mij gelijk een kind met Sinterklaas (jaja, ik weet het wel, Santa is tenslotte een nazaat van de Sint): nog geurtjes, om mij te wassen en om mijn velletje satijnzacht te houden, en nog chocolaatjes (mmmmm, chocotoffs), en zeepjes, een zakje met allemaal echte geurtjes (om heel lekker te ruiken), en een heel tof dooske. Kortom, pure verwennerij! Oh, en ik zou nog het mandje vergeten waarin alles zat.

Nog enkele sfeerbeelden

Heel erg bedankt Lie, je hebt er je werk van gemaakt, en nu ga ik mijn best doen om er zo lang mogelijk van te genieten! En bedankt ook Tess, om dat weer allemaal zo ongelooflijk fijn te hebben georganiseerd.
Een bijkomende bonus van dit hele Santagebeuren is het feit dat je weer een hoop nieuwe blogs leert kennen, niet alleen die van je eigen Santa’s, maar ook die van anderen (volgend jaar vraag ik Santa dan wel wat tijd om ze allemaal te kunnen lezen).

Ondertussen was ik er ook in geslaagd om mijn eigen Santapakje helemaal af te werken, en aangezien mijn ‘slachtoffer’ hier niet zover vandaan woont, besloot ik het gisteren te laten afgeven. Bleek dat ze echter niet thuis was, gisteravond, dus moest ik (en zij helaas ook) noodgedwongen wachten tot vanavond, want het aan de voordeur achterlaten was geen optie. Vanavond sprong mijn wederhelft speciaal voor mij op de fiets om het pakje af te geven (en kreeg mijn ‘slachtoffer’ als bonus haar cadeautje uit handen van een echte Santa, er zijn er niet veel die dat kunnen zeggen). Ik heb er natuurlijk niet aan gedacht om zelf daarvan foto’s te nemen, dus zal je het hier in de gaten moeten houden, misschien krijg je daar wel een indruk te zien.

En het cadeautjesverhaal is nog niet afgelopen, want vanmiddag zat er nog een pakje in de bus. Hoe kon dat nu, ik kon toch geen twee Santa’s krijgen? Met een oogopslag zagen we dat het van een welbekende afzender kwam, en nieuwsgierig openden we het pakje met de vrolijke kleurtjes.
En wat zat erin? … roffel, roffel … roffel, roffel … een scheurkalender, zowaar! Met de wel heel toepasselijke naam Murphy’s Law 2012 Calender! Vreselijk wel bedankt S. en W., een waardige opvolger voor onze Murphy’s Law 2011 Calender, en heel leuk om te krijgen.

Responses

  1. Inderdaad, vandaag online en nogmaals heel erg bedankt
    http://nobutterfly.blogspot.com/2011/12/secret-santa.html

  2. Hahahahaaa, jullie kennen dat al.

    Ferm pakske dat jij daar kreeg zeg. Ik ga daar ideeën van opsteken.

  3. Hoe onnozel kan je nu zijn van je eigen cadeau niet te fotograferen. Ik zag het bij nobutterfly. Ook iets dat je alleman zou willen krijgen.

  4. Fijn dat je het leuk vond. Véél plezier ermee 🙂


Geef een reactie

Categorieën

