Gepost door: pharailde | november 2, 2011

Valreep

Ik heb er geen moment aan getwijfeld dat ik dit jaar weer wou meedoen, want ik vond dat vorig jaar leuk en spannend, toen ik o.m. deze mooie tas kreeg, die ik nog heel regelmatig gebruik.
En toch kwam het er maar niet van om dat bewuste mailtje te sturen. Ik wil dat dan niet zomaar tussendoor doen en mij daarop ten volle concentreren, en tja, dat kwam er maar niet van. Gelukkig bestaat er zoiets als deadlines, en Tess had al gezegd dat ze streng ging zijn (jawel, vorig jaar hoorde ik bij diegenen die ze achteraf nog toegelaten heeft). Dus was er geen excuus meer en stuurde ik maandagavond mijn mailtje naar Secret Santa. Oef.

En inmiddels weet ik voor wie ik Santa mag spelen, en ja, ik ben er heel erg blij mee, en ook ja, ik vind het wel spannend om voor een leuk cadeautje te zorgen dat helemaal in de smaak valt.
Eén ding kan ik wel al verklappen: het zal niet zelf gemaakt zijn.

En Tess, heel erg bedankt voor deze organisatie – dat moet een behoorlijk karwei zijn.


Reacties

  1. Misschien hebt gij mij wel!
    Misschien heb ik u wel!

    In ieder geval, je bent even erg qua timing als ik. Bij mij werd het ook maandagavond. En maar sukkelen met dat moodboard.

  2. Ik sla dit jaar eens over. Hoewel ik het vorig jaar superleuk en superspannend vond. Maar ik weet dat het de komende weken/maanden vrij druk zal worden/blijven en dan kan ik die extra stress eigenlijk wel missen. Ken je grenzen. Maar natuurlijk vind ik het heel jammer dat ik nu niet kan uitkijken naar een verrassing


Plaats een reactie

Categorieën