Gepost door: pharailde | juli 21, 2011

Op een herfstavond in juli …

… lieten we de Gentse Feesten voor wat ze waren (zelfs het vuurwerk heb ik van de agenda geschrapt, nochtans iets wat doorgaans de moeite is) en nestelden we ons, de ladies of the house, bij de open haard.
Het was immers veel te koud en kil in huis, dus heb ik maar de haard aangestoken. Aangezien we maar met ons drietjes waren (wederhelft E. had nog technische verplichtingen op puppetbuskers, zoon J. vrijwilligert bij de techniek op Boomtown, en zoon S.W. zit in Noorwegen), hebben we zelfs van avondeten in de living gedaan, gezellig bij het vuur. Om vervolgens een wijvenfilm te gaan huren. Helaas bleek I hate Valentine’s Day allesbehalve een waardige opvolger te zijn van het grandioze My big fat Greek wedding.

Nu zijn de dochters naar boven, is het mansvolk nog niet thuis, en ga ik wat blogs inhalen. Nog steeds genietend van het vuur. Laat het buiten maar herfsten (ook al zou het wel tof zijn indien het in Frankrijk wat minder nat zou zijn, ik heb wel zin in terrasjes en zo).

Update: ik ben het huis niet uit geweest, en heb toch een groot deel van het vuurwerk gezien, joepie. Een kussen om op te zitten naar de schuifdeur gesleurd en zo, onder de laagste takken van de boom achter ons huis door, naar het vuurwerk gekeken. Ik weet wel, het is niet hetzelfde als ter plaatse, je mist een stuk, en je hoort de muziek niet, maar voor vanavond was dat voldoende als alternatief.

Geef een reactie

Categorieën

