Gepost door: pharailde | mei 22, 2011

Proper

Bericht voor zoon S.W.: als je het nodig acht om je USB-stick eens op te kuisen, er zijn veel betere methoden dan een beurt in de wasmachine en droogkast.

Tot mijn erg grote verbazing werkte het ding evenwel nog perfect, en stonden alle bestanden er nog op.

(En ja, ik ben een slechte huisvrouw, ik controleer zelden of nooit of er nog iets in de zakken zit, dat kost mij veel te veel tijd – ze moeten maar zelf op hun spullen letten. En als ik geld in de machine vind, dan verdwijnt dat in een speciaal spaarpotje)


Responses

  1. oh well: ik heb donderdag Zelie haar GSM uit de wasmachine gehaald … en die werkt niet meer. En neen, ik heb ook de zakken niet gecontroleerd en ja, ze moeten zelf leren op hun spullen te passen 🙂

  2. Ze hebben dat ooit een getest, en USB sticks en (vooral) van die memory cards voor fototoestellen blijken zo goed als onverwoestbaar. Al ben ik niet geneigd om dat eigenhandig te verifiëren –bedankt om dat eens in mijn plaats te doen 😉

  3. Dat werkt nog? Wonderbaarlijk.

  4. Hahahahahha!
    Ze moeten zelf hun rommel uit hun kleren halen. Hier toch, en ik noem mijzelf niet eens ‘slechte huisvrouw’.


Geef een reactie

Categorieën

