Gepost door: pharailde | april 18, 2011

Mooi weer vandaag

Vandaag schitterend lenteweer.
En bovendien een vrije dag.
Wat wil een mens nog meer?
Wel …
Inderdaad een vrije dag, maar ik had me voorgenomen om een artikel te schrijven voor onze favoriete stadsblog.
Dus ik met de laptop aan tafel op het terras. Ah ja, twee vliegen in één klap: schrijven én genieten van het weer.
Maar. Een laptop en een zonovergoten terras, dat gaat niet goed samen.
Dus de parasol erbij.
Blijkt het toch wel behoorlijk te waaien zeker. Dus flappert die parasol bij elke windstoot alle kanten uit en schrik ik me telkens rot.
Ontspannen buiten zitten werd enerverend buiten zitten, en dat kan toch de bedoeling niet zijn (ik slaagde er even later zelfs in om een doos melk om te stoten die nog op de diepvriezer stond, en tegen dat ik het door had, was die melk natuurlijk achter de diepvriezer gelopen, grrr).

Ben na het middagmaal maar weer binnen gaan zitten, tot er straks weer schaduw op het terras is.

Geef een reactie

Categorieën

