Gepost door: pharailde | april 3, 2011

Grap

Ja, ik weet het, 1 april is al twee dagen geleden. En toch wil ik er nog eens op terugkomen.
Omdat ik vrijdag of gisteren, weet het niet goed meer, in De Standaard een stukje las over de beste aprilgrappen ooit.
Ik was vooral gecharmeerd door dat stukje van de reportage in het BBC-journaal over een geslaagde spaghetti-oogst in Zwitserland. Ik vertelde dat hier vanochtend aan tafel, waarna dochter E. prompt een zoektocht op You Tube begon, en heel snel het betreffende filmpje vond:

Schitterend gewoon.

(Het artikel vermeldde er wel bij dat in 1957 spaghetti nog lang niet zo’n wijdverspreid product was zoals we dat nu kennen.)

Responses

  1. Het blijft elk jaar weer een uitdaging om een goede instinker te bedenken!
    Overzichten daarvan blijven leuk.
    Vrolijke groet


Geef een reactie

Categorieën

