Gepost door: pharailde | maart 7, 2011

Aan de slag

Jawel, vandaag was het weer van werken geblazen – inderdaad op het moment dat de kinderen vakantie hebben – en het duurde toch efkes vooraleer ik echt in gang schoot. Ik was vanavond ook wel moe , maar dat ben ik anders ook, dus was het eigenlijk back to normal. De routine zal er rap genoeg weer inzitten (getuige ook het feit om rond middernacht nog snel een postje te beginnen schrijven).

De laatste week was er een van telkens proberen wat meer te doen, en dat lukte allemaal wonderwel, zowel praktische dingen als ontspannen zaken, zoals daar zijn:
– de ramen in de eetkamer kuisen (was echt dringend nodig)
– genieten van het zonnetje en een wandeling maken in de Bourgoyen, ondanks de koude wind
– genieten van het zonnetje en een wandeling maken langs het strand van Mariakerke / Raversijde, ondanks de koude wind (en raar: op het moment zelf had ik het echt niet koud, maar het heeft daarna nog uren geduurd eer de laatste kou uit mijn lijf was)
– opruimen en koken voor bezoek
– bezoek ontvangen en bijzonder genoten van zijn en haar gezelschap en hun ‘gedochterte’ (om even Peter te citeren)

Ondertussen zit zoon S.W. weer in het hoge noorden, en bevindt zoon J. zich een (werk)week in Wetteren, om aan het afstudeerproject te werken. Het is dus lekker rustig, zo alleen met ons ‘gedochterte’.
Zo konden we vanavond ook vroeg eten bv, omdat we nog genoeg overschot hadden van gisteren en we dus niet veel moesten koken (toegegeven, dat vroegere eten was ook wel omdat ik honger had). En als we vroeg kunnen eten, ligt een zalig superlange avond in het verschiet.
Maar nu ga ik toch mijn bed opzoeken, kwestie van ook nog een stukje te kunnen lezen.

Geef een reactie

Categorieën

