Gepost door: pharailde | januari 1, 2011

Nieuw

Ik heb vanavond veel geklonken op zowel het oude als het nieuwe jaar.
(een heel klein beetje te veel zelfs, shttt, niet voortvertellen hé, want het was ook op uw gezondheid).
Het was een super gezellige avond, met de kinderen en vriend M. en vriendin J., en met kadookes bij de aperitief en steengrill en/of fondue, en – naar keuze – ijs/chocoladecakejes/soesjes als dessert, en heel veel vuurwerk, en enkele spelletjes Uno met zoon J. en dochter E.
Inmiddels is wederhelft E. aan het badderen, en profiteer ik ervan om jullie allemaal een heel fijn en gezellig 2011 te wensen.

Nu ga ik toch wel mijn bed opzoeken, en trachten nog wat verder te lezen in een boek van Willem Vermandere (het prachtige Thuis en nog veel verder) dat naast mijn bed ligt, want ik heb er de laatste dagen een hoop boeken bij gekregen (van anderen en van mezelve): enkele boeken van Henning Mankell (naast twee Wallanders ook Italiaanse schoenen, een van zijn andere romans) en One Day van David Nicholls.
Ik geloof blijkbaar in sprookjes, denkende dat ik dit jaar plots meer tijd zou hebben om te lezen.

Responses

  1. […] Nieuwjaar gevierd, met op nieuwjaarsdag gaan eten bij mijn ouders (met nog een stukje nieuwjaarsconcert op […]


Geef een reactie

Categorieën

