Gepost door: pharailde | december 21, 2010

Juij, Santa is geweest!

Toen ik gisteren thuiskwam vond ik dit:

(Wederhelft E. begreep er niet veel van. Wie kende ik in godsnaam in X? Maar ik wist onmiddellijk waarover het ging, en was dus razend benieuwd.)

Ik opende de omslag (na al gevoeld te hebben dat de inhoud zowel iets zachts als iets hards bevatte)

roffel, roffel, roffel

en vond dit

En daarin vond ik dit

En dit

En ook nog dit

Een pracht van een handtas, een sleutelhangertje, een geldbeugel, een notitieboekje in stoffen omslag en een gedecoreerd kadertje! En allemaal zelf gemaakt. Ik vind dat straf, ik.
Heel, heel, heel hartelijk bedankt ricotila, ik ben er erg blij mee (en alvast heel erg gefeliciteerd met de komst van het kleine boeleke. Hij/zij zal alvast kunnen bogen op een schitterende outfit).

(en sorry dat het pas nu lukt om erover te bloggen, maar met die vier grote boelekes deelt ge niet altijd zelf uw tijd in)

Responses

  1. Aw, om helemaal jaloers van te worden. Ik heb al spijt dat ik niet meegedaan heb, maar ik zou toch zoiets moois niet kunnen maken, dus ’t is al maar goed.

  2. Geweldig! Vooral de tas is prachtig!

  3. […] dat ik dit jaar weer wou meedoen, want ik vond dat vorig jaar leuk en spannend, toen ik o.m. deze mooie tas kreeg, die ik nog heel regelmatig gebruik. En toch kwam het er maar niet van om dat bewuste mailtje […]


Geef een reactie

Categorieën

