Gepost door: pharailde | december 4, 2010

Pruttelen

Dat doet de pot stoverij op het gasvuur.
Klaargemaakt in mijn nieuwe pot. Een oranje pot. Compleet assorti bij de keuken.
Jawel, ik heb mezelf getrakteerd deze week, want zo’n korting, die kon ik toch niet laten liggen.
Naar aanleiding van de 85ste verjaardag van Le Creuset, kon je deze week een pot (enfin, een ‘cocote’ volgens de folder) van 24 cm doorsnede kopen voor € 99 i.p.v. € 165.
Ik twijfelde toch nog even maar door het alombekende enthousiasme van jarenlange gebruikers, ben ik toch overstag gegaan.
(Ik moet zeggen, ik ben nog altijd wreed content van mijn pan die ik al twintig jaar gebruik en waarvan ik nog niet zo lang geleden pas hoorde dat die van hetzelfde merk is)

Responses

  1. Dit doet mij nu denken aan mijn grootmoeder zie. De hare was legendarisch (en een pest om af te wassen en af te drogen, laten we eerlijk zijn 😉 ). De rosbief die daarin gemaakt werd…. mmmmmm!
    Succes dermee!


Geef een reactie

Categorieën

