Gepost door: pharailde | november 18, 2010

Tweeëntwintig reeds al

We zijn net thuis van een avondje uit.
Uit eten met het hele gezin, in ons stamrestaurant, de Ankara.
Uit eten gaan geeft sowieso al een feestelijk gevoel, maar er viel ook effectief iets te vieren.
Want dochter M. mocht vandaag kaarsjes uitblazen.
Tweeëntwintig al. Pfff, dat wil vooral zeggen dat ook wij almaar ouder worden.
Maar anderzijds kan ik ongelooflijk genieten van die grote kinderen en de geanimeerde gesprekken aan tafel (ook al is het soms behoorlijk moeilijk om tussen al dat jong geweld af en toe mijn eigen stem te laten horen).

Nog een gelukkige verjaardag meisje!

Responses

  1. *warme glimlach* Ik kan daar ook zo van genieten, van die grote kinderen. Fijn hè!

  2. Proficiat, dochter M. 22 al, dat kan tellen. (Niet verder zeggen, maar ik ben getrouwd toen ik 22 was. Niet te geloven als ik nu terug kijk.)


Geef een reactie

Categorieën

