Gepost door: pharailde | maart 1, 2010

Tijd en afstand

Vanavond na het werk nog naar Ikea geweest, om een aantal spulletjes die we nog nodig hadden (spiegel, uurwerk, plankenvloerolie, e.d.). Op dat moment is dat iets minder praktisch voor het avondeten en zo, maar de kinderen zijn groot genoeg om ofwel te wachten ofwel hun plan te trekken (het is niet echt meer nodig dat ze per se ten laatste om half acht in hun bed moeten zitten). Het is er, vermoed ik toch, op dat moment heel wat rustiger dan op zaterdagnamiddag, en dat gaf de doorslag.

Maar wat mij vooral weer eens opviel:
Tijd tussen wegrijden parkeerplaats en oprijden R4: 4,5 minuten
Tijd tussen oprijden R4 en oprijden oprit thuis: 4,5 minuten
(en in het heengaan is de tijd tussen verlaten R4 en binnenrijden parking Ikea nog veel langer, maar vandaag kon ik dat niet noteren want we kwamen van elders)

Responses

  1. Ik snap het niet goed, is dat ver en is dat lang of juist kort? Ik ken de situatie daar niet, dus.


Geef een reactie

Categorieën

