Gepost door: pharailde | februari 14, 2010

Afterparty

Gisteren was er een feestje. Geen dansfeestje maar een babbelfeestje. Met een hoop mensen die ik ken, en waar ik me goed bij voel. Zo goed dat ik zelfs ongegeneerd van het ene groepje naar het andere ging babbelen, zonder me af te vragen of ik eigenlijk niet stoorde (bij mensen die ik niet ken, zal ik dat nooit doen, vandaar dat recepties soms martelingen zijn). Al zullen de verschillende mangodaiquiri’s daar wel toe bijgedragen hebben.
’t Was dus wijs en ik heb me dus fantastisch geamuseerd (voor het gemak zwijgen we maar over de prikkelende en stinkende rook)

De klop kwam natuurlijk vandaag een beetje. Niet door de alcohol maar door te weinig slaap. Om vijf uur in je bed kruipen is niet meer zo evident op onze leeftijd. Enfin, dat lukt wel, maar ’t is de day after dat het zeer doet. Gelukkig is er dan ook het voordeel van grote kinderen: je kan zonder problemen tot de middag in je nest blijven liggen. En vandaag ben ik er zelfs in geslaagd ben om een heel eind op te ruimen, te stofzuigen, te wassen en te koken. Voorbeeldige huisvrouw, niet?

Desondanks ben ik er toch niet in geslaagd om dan toch eens vroeg in mijn nest te kruipen. Dus zal het morgen misschien nog meer zeer doen. Want de kinderen, die hebben vakantie, maar wij niet.

(En de voorbije weken waren zo gigantisch druk (vooral met avondlijke activiteiten in functie van de diverse verenigingen waarvan ik deel uitmaak en waarvan de activiteiten een beetje in elkaars vaarwater kwamen), dat ik zelfs geen tijd had om er hier veel over te vertellen. Ook al viel er soms wel iets te vertellen. Maar misschien haal ik dat deze week toch nog wel in).

Responses

  1. als je je maar vermaakt hebt!

  2. Niet dat ik nog vaak tot 5u op blijf, maar op dat uur gaan slapen doe ik zeker niet! Dan ben ik nog stikkapotter dan dat ik gewoon doe of ik geen slaap gemist heb (ik kan mezelf echt veel wijsmaken).


Geef een reactie

Categorieën

