Gepost door: pharailde | februari 4, 2010

Verwachting

Het zijn spannende tijden op het interweb. Het is alsof iedereen in kraamsfeer verkeert.
Dat heb je natuurlijk als er twee zeer populaire dames in dezelfde periode uitgerekend zijn. Ondertussen maken beider lezers er een wedstrijdje van, wie eerst zal bevallen: Lien (die al een week overtijd is) of Annava (die nog een week te gaan heeft, de vorige keren de veertig weken niet rond maakte en bij wie het al enkele dagen windstil is).

Ik vind dat bijzonder grappig om te volgen allemaal (en spannend ook want ik wil op kraamvisite maar mijn agenda zit redelijk vol de komende week, dus is het afwachten of er ergens een gaatje zal te vinden zijn). In zoverre zelfs dat het redelijk aanstekelijk is.
Bij mij liggen die bevallingsperikelen (inclusief het overbekende gevoel van overtijd gaan – het staat hier allemaal wel ergens te lezen) al een hele tijd achter de rug, en goh, wat vind ik het jammer dat er toen nog geen internet en blogs en twitter was, ik had me nogal uitgeleefd, denk ik.
Zet jullie dus maar schrap tegen dat er kleinkinderen aankomen (maar ze mogen toch liefst nog een aantal jaartjes wachten).

En wens ik Lien en Annava een vlotte bevalling en een wolk van een baby toe. Maar dat laatste wordt ongetwijfeld geen probleem.

Responses

  1. Ik was mij deze week ook de bedenking aan het maken dat het jammer is dat internet en blogs nog niet bestond toen mijn kinderen baby waren. Nu ben ik al heel wat avonturen en indrukken vergeten. Heb wel nog ergens een schriftje liggen van de eerste maanden.

  2. Zo lief zeg, dank je wel.
    En het lijkt alsof ik voor de eerste keer mijn 40 weken wel eens kan gaan halen.

  3. Aan wolken anders geen gebrek tegenwoordig. Maar langs deze wens ik Lien en Annava alle succes bij de bevalling, en nog veel meer erna.


Geef een reactie

Categorieën

