Gepost door: pharailde | januari 17, 2010

Pruil

Een tijd geleden stond het interweb vol met verhalen over mini-Dyson stofzuigers die overal gewonnen werden, en dat er nog 20 te verdelen waren en dat je daarvoor alleen maar een mailtje moest sturen. Tegen beter weten in deed ik dat maar. Als je niets doet, win je zeker niets, nietwaar.

Deze week kreeg ik dan volgende boodschap:

Beste,

20 mensen werden geselecteerd voor een DC26, maar u bent jammer genoeg niet bij de gelukkigen.
Volgende keer beter!

Hartelijk bedankt voor uw interesse,

Vriendelijke groeten,

Caroline

Zoals ik reeds zei, tegen beter weten in.
Ik en winnen, ’t zal nooit iets worden.
’t Zagen er nochtans leuke stofzuigerkes uit.

Responses

  1. Ditto hier. En naar ik andere blogs mag geloven was het uitdelen van die 20 al even aan de gang (of misschien zelfs al een tijdje afgewerkt).
    Had niet verwacht nog een mailtje te krijgen om te zeggen dat de actie voorbij was, dus dat is in zekere zin toch nog een positieve noot 🙂

  2. Ik heb vorige week de melding gekregen dat ik wel bij de gelukkigen was! Ik moet wel zeggen dat ik redelijk wat werk in mijn motivatiemailtje had gestoken (verhaaltje met foto’s van m’n oude stofzuiger erbij) en ik denk dat dat mijn mailtje wel deed opvallen in de massa…

  3. Ik had ook meegedaan en ’t was ook niks.
    Maar ik heb die Dyson in de winkel zien staan en ’t is echt wel een héél klein toestelletje. Misschien te klein voor een huishouden van 6 personen en een halve manège erbij, net zoals bij jou, Veerle.
    Gezien ik weet (toch?) dat Liza’s huishouden heel wat kleiner is, zou dat wel eens de reden kunnen zijn.Of niet?

  4. Jep, twee volwassenen en een klein pleeghondje dat de hoofdrol speelde in mijn motivatie. 🙂 Heb ook wel de nadruk gelegd op klein huisje (maar iets meer dan 100m²) met smalle deuropeningen en smalle trap, waar het moeilijk is om grote stofzuiger te manoeuvreren en op te bergen. Oude goedkope megagrote megalawaaierige stofzuiger speelde ook een rol (zo’n werfstofzuiger van Powerplus)… 🙂 Denk dat die Dyson City bedoeld is voor kleinbehuisde mensen.

  5. Lol. Iedereen deed blijkbaar mee. (behalve ikke de onwetende dan )
    Mij valt het op dat je zelfs niet winnend antwoord kreeg. Dat is meer dan ze bij sollicitanten doen tegenwoordig.


Geef een reactie

Categorieën

