Gepost door: pharailde | januari 1, 2010

Gelukkig nieuwjaar

Een nieuw jaar ligt kersvers, sneeuwwit, maagdelijk blank en nog onbeschreven voor ons open.
We klinken erop dat het een fijn jaar mag worden, zonder dat we ons al te veel (moeten) ergeren (note to self), waarin de dingen lopen zoals we zouden willen dat ze lopen (dat lijkt me al heel wat), met bovenal een goede gezondheid.
Een jaar waarop we over 365 dagen kunnen terugblikken met een ‘geef ons nog zo’n jaar’.

Oh ja, en worldpeace, dat wensen we ook natuurlijk.

Responses

  1. Ik wens jullie een spetterend 2010 toe, vol afwisseling en heel veel geluk.

  2. Smurf en ik wensen jou en je familie het allerbeste voor 2010!

  3. Ow? Ik dacht dat ik hier al een berichtje achtergelaten had? Niet dus.
    Dat toch tien procent mag uitkomen van wat je je kan wensen in 2010.


Geef een reactie

Categorieën

