Gepost door: pharailde | december 15, 2009

We houden ons bezig

De dagen zijn weer goed gevuld, de laatste tijd.

Vorige week woensdagavond was er een boekvoorstelling op het werk.
Vorige week donderdagavond was er een vergadering (maar die heb ik afgezegd, ik zag het niet goed zitten)
Vorige week vrijdagavond was het zoals gewoonlijk boodschappenavond
Vorige zaterdag hadden we fantastisch bezoek.
Vorige zondag was het een gewone, rustige zondag, met de gebruikelijke huishoudelijke klussen, vooral wassen en drogen en opplooien
Gisteravond was er de uitreiking van de Site van het Jaar in de Handelsbeurs. Ik had niet echt zin om te gaan, maar toen bleek dat Gentblogt onverwacht won als beste stadsblog (vaneigens dat), was ik toch blij dat ik erbij was (een minpuntje toch: toen bleek dat we wonnen, had ik toch wel graag zoals de anderen, een kus van presentator Lucas Van den Eynde gekregen, maar het mocht niet zijn: stond er te veel volk op het podium? Was ik niet jong genoeg? Was ik niet hip genoeg? Ik zal het nu nooit weten zie)
Vanavond was er nog een vergadering (een andere).

En tussendoor natuurlijk gaan werken, en het huishouden doen, en af en toe examenleerstof opvragen, en motiveren, en honderd keer “ik heb geen zin meer” mogen aanhoren (dit was trouwens het eerste deel van de examens, dochter M. is zich inmiddels stilaan aan het voorbereiden voor het tweede examendeel in januari, en jazeker, hoewel nog niet helemaal hersteld, het gaat al heel wat beter met haar), en afscheid nemen van zoonlief die weer voor enkele weken weg is, enz., enz. Ik vrees dat u inmiddels het liedje al kent.

En nu ga ik slapen want het kroost wil morgenavond uit eten gaan, om het einde van de examens te vieren (slim bekeken van hen, om ons te laten ‘vieren’ vooraleer ze hun uitslag hebben). Je ziet, we zullen ons nog niet zo rap vervelen.

Geef een reactie

Categorieën

