Gepost door: pharailde | november 8, 2009

Koude nachten

De nachten worden koud en ik vind dat dus zalig om dan een extra dekbed op te leggen en dan u zo helemaal diep onder de dekens te nestelen en het warm te krijgen (iemand trouwens een idee wat te doen om het topke van je neus warm te krijgen – neus onder de dekens is niet zo praktisch als je nog wat lucht wil binnenkrijgen, maar ik heb daar dus altijd last van, van die koude neus).

Het is uiteraard even zalig om over enkele maanden, bij de eerste warme dagen/nachten, die extra deken weer te kunnen afwerpen. Dat geeft dan zo’n heerlijk licht gevoel …


Responses

  1. Zooo herkenbaar, dat bevroren neuspuntje!

  2. al gedacht aan een neuswarmertje?

    Da’s zo’n kort pijpje waardoor je neus lekker warm wordt telkens je pijpt.

    De stinkende geur van tabak, evenals de kanker, zijn natuurlijk in de prijs inbegrepen.

  3. Ik duw dan altijd (als hij bij mij ligt tenminste) mijn neus tegen mijn vriend zijn arm/schouder/rug. Kan zo niet de hele tijd blijven liggen, maar het helpt wel even; 😉


Geef een reactie

Categorieën

