Gepost door: pharailde | oktober 15, 2009

’t Is toe

Pfffff. Geen tijd om adem te halen de voorbije week, allez zo voelt het toch, en dus is het er zelfs niet van gekomen om hier iets te schrijven.
Niet dat er wereldschokkende gebeurtenissen gepasseerd zijn, maar toch, meer dan een week is te lang. Mea Culpa. (grr, typen op een klavier dat je niet gewoon bent, is toch wennen).

In navolging van dit kan ik wel melden dat vorige week donderdag reeds de verpleegster de laatste keer is langs geweest, aangezien er niet echt nog iets was om een wiek in te proppen. Vrijdag nog een dag met een verbandje rondgelopen, en sinds vrijdagavond is alles vrij (wat dus zeer goed was voor mijn vel daar rond, want dat begon steeds meer geïrriteerd te geraken).
Nu staat er nog een brede korst op, en geleidelijk aan moet dat allemaal verkleinen tot een smal lijntje. De jeuk is inmiddels ook weg (hoop ik toch), maar als ik stap, zeker bij wat doorstappen, voel ik het op die plaats toch nog dikwijls trekken. Het is dus dicht, maar helemaal genezen is het toch nog niet, denk ik. Ik heb zo’n vermoeden dat dat nog eventjes kan duren. Maar zolang ik er niet echt last van heb, dan moet het maar allemaal zijn tijd duren.
Tot zover het medisch bulletijn.

En verder:
– kwam tijdens het eerste weekend van oktober de prinses uit het noorden op bezoek
– is het ticket voor zijn herfstvakantie in het noorden alweer gereserveerd
– heeft dochter E. nu al wat meer meubels op haar kamer (meubelen kopen is één zaak, ze in elkaar krijgen een heel andere! – gelukkig hebben we zonen met inzicht), nu nog enkel wat afwerking (de radiator zou ze inmiddels wel weten te appreciëren) en aankleding (de gordijnen zijn inmiddels besteld)
– namen we vorige vrijdag deel aan een interessante rondleiding op de archeologische site van het Braunplein voor onze gentblogtlezers
– hebben we vorige zaterdag de 79ste verjaardag van mijn schoonmoeder gezellig gevierd met een kaas- en wijnschotel bij ons
thuis
– waren er vergaderingen
– bleven de gebruikelijke huishoudelijke klussen in veel te grote hoeveelheden komen
– gaan we morgenavond laat naar het Filmfestival (naar Marching Band) (zal zeer te benieuwen zijn of ik erin slaag om wakker te blijven)
– wil dochter E. naar de F.A.C.T.S.-beurs
– liggen er een aantal Gentblogt-artikels te wachten om geschreven te worden
– vergeet ik hier wel nog een en ander
– ziet het er niet naar uit dat de verveling eerstdaags zal toeslaan.

Responses

  1. man man man, wat een drukte.
    Ik steek trouwens graag meubels in elkaar, mocht het nog eens nodig zijn.


Geef een reactie

Categorieën

