Gepost door: pharailde | juli 29, 2009

Kopen (2)

Geen moment zo geschikt om te gaan shoppen als vlak na de Gentse Feesten: iedereen ligt nog voor pampus waardoor er niet veel volk is.
Minder ideaal was om dat shoppen te plannen op de warmste dag van de week: warm dat een mens het ervan krijgt, in zo’n paskot.

Voor de rest was het toch wel een vruchtbare voormiddag (gelukkig had ik mijn persoonlijke stylist, in de persoon van mijn wederhelft, mee): op geen tijd twee nieuwe bh’s gekocht (scheelt als de gegevens van de vorige aankopen in de winkelpc bewaard worden, leve de vooruitgang), een zonnebril gevonden, nieuwe broeken, nieuwe t-shirts, een wollen jas voor de komende winter, en een nieuwe regenjas.

Nu nog enkel schoenen en eventueel een nieuwe handtas.
Maar dat zal nog wat moeten wachten want na de vakantie vrees ik dat we zullen moeten overleven op droog brood. Misschien kan er nog net wat confituur bij.

Responses

  1. Tsja, als je een wollen jas past in een nauw pashokje op de warmste dag van de week in het midden van de zomer, kan ik mij voorstellen dat het warm wordt. Volgende keer een bikini gaan kopen met de kerstsolden 😉

  2. Pas op! Want ik heb ergens gelezen dat het openbaar vervoer in Noorwegen hardstikke duur is!
    😉


Geef een reactie

Categorieën

