Gepost door: pharailde | juni 10, 2009

Couleurkes en materialen

Vanochtend moest ik toevallig bij Schleiper zijn. Zo dikwijls kom ik daar niet, maar als dat gebeurt voel ik me altijd even opgetogen als een kind in een speelgoedwinkel. Al die materialen (papier, karton, verf, stiften, klei, pastelkrijt, vetkrijt, …) in alle maten en texturen. En dan dat kleurenpalet: de winkel lijkt één grote regenboog.
Als ik al dat moois samen zie, gaan mijn handen jeuken om daar iets mee te doen.
Maar dat gaat niet. Ik heb helaas geen creatieve vingers.

Responses

  1. Ik probeer die winkel te vermijden, dan kom ik ook niet in tijdnood en kan ik de keuzestress vermijden

  2. Maar wel een passie voor regenbogen 😉

    Of althans de kleuren ervan


Geef een reactie

Categorieën

