Gepost door: pharailde | mei 11, 2009

Paintballen

Neen, neen, ikzelf ben niet gaan paintballen, of wat had je gedacht. Ik ben niet zot van schiettoestanden, mij een beetje volledig met verf gaan laten bekladden, neen dank je, en bovendien vind ik dat redelijk duur.
Maar ik heb er ook geen enkele moeite mee dat anderen dat wel de tijd van hun leven vinden. Als ze dat allemaal over hebben om zich eens goed te kunnen uitleven, waarom niet.

Dit weekend botste ik toevallig op dit blogbericht: Verboden te paintballen en mijn mond viel open van verbazing.
Van grote woorden gesproken: “een mensenverachtend krijgsspel”. Paintball.
Pffff.

Precies of al die grote kleine kinderen die nog eens lekker cowboy-en-indiaantje willen spelen, daardoor plots potentiële massamoordenaars zouden worden.

Ik zal mijn zonen moeten leren breien of zo. Muziek bevat al sinds mensenheugenis verborgen boodschappen die hun persoonlijkheid aantasten. En computerspellen zijn eveneens een bron van alle kwaad. Paintballen nu dus ook. En lezen zal ook wel niet goed zijn: stel dat die tere jongerenzielen zich blootstellen aan gewelddadige horrorverhalen.


Responses

  1. Neen neen! Niet breien. Die priemen! Die priemen’ Levensgevaarlijk! Waar zit ge met uw gedachten mens 🙂


Geef een reactie

Categorieën

