Gepost door: pharailde | mei 1, 2009

Zestien!

Morgen is het feest. Een zestienjarige en een achttienjarige, dat moet uiteraard gevierd worden met de hele familie (en het is niet voldoende om zelf al twee jarigen te hebben, de twee oudsten vinden het nodig om een lief te zoeken dat ook in april jarig is).

Gisteren was het dus zestien jaar geleden dat zoon J. geboren werd. Inmiddels is die baby van toen een opgeschoten tiener met lange blonde haren en bijna even groot als zijn vader. Ik herinner me dat toen we zelf tiener waren, zestien worden al een mijlpaal was: je mocht dan naar alle films gaan in de bioscoop. Ik heb evenwel de indruk dat dat nu veel minder het geval is. Misschien omdat ze via pc en dvd al veel vroeger met die ‘verboden’ beelden in contact komen?

In ieder geval, op hun verjaardagen blijf ik ervan genieten om nog even te mijmeren bij de foto’s van toen ze klein waren. Jawel, ik kan zeer nostalgisch zijn.

scannen0001

scannen0002

scannen0003

scannen0004

scannen0006

Responses

  1. Proficiat aan de jarigen! Wij vinden 16 toch ook een speciale verjaardag hoor. En jij mag nostalgisch zijn zoveel je wil, ik vind die foto’s zalig!

  2. 16 is een schone leeftijd.
    Te oud om kind te zijn, te jong om volwassen te zijn. Nooit seirus genomen worden, maar wel al een mening moeten hebben… Maar je amuseert je wel keihard als je 16 bent. Die laatste foto – die trui!!!

  3. Als moeder van een gezin waarvan 5 van de 6 familieleden op één maand tijd jarig zijn, weet ik wat je bedoelt! Druk, druk, druk!
    Proficiat aan de jarige.

  4. Hier moet er binnenkort ook eentje 16 worden.
    Ik vond dat in mijn tijd een heel speciale leeftijd. (het idee dat je ineens veel meer mag.)

  5. Proficiat!
    Leuk, die foto’s
    Goe vieren!

  6. dikke proficiat 🙂
    hier werd de jongste 15 jaar

  7. […] Toen ik in de fotoalbums zat te snuisteren op zoek naar enkele foto’s van zoon J., moest ik bij onderstaande foto meteen denken aan een stukje dat vriendin San onlangs schreef. Wij […]


Geef een reactie

Categorieën

