Gepost door: pharailde | april 4, 2009

Gisteren

Heb ik gewassen en (een beetje) geholpen met valiezen pakken en onze oudste zoon uitgewuifd. Hij is weer vertrokken naar het hoge noorden om de paasvakantie bij zijn allerliefste door te brengen.

Hebben we voor het eerst dit jaar buiten gegeten. Zalig gewoon, en ondanks de strengere winter, meer dan drie weken vroeger dan vorig jaar, toen was het pas op 26 april (leuk zo’n blog, zo kan je van die kleine dingen weer opzoeken – uiteraard als men zo onnozel is om die faits divers op te schrijven). Vandaag waren alweer te veel wolken van de partij en was het te fris – we zijn dan maar lekker binnengebleven.

Heb ik een nieuwe haardroger gekocht. Je haar drogen met koude lucht lukt wel, maar het duurt dubbel zo lang, en dan moet ik vroeger opstaan, en dat heb ik er niet voor over. Ik heb mij nog eens geërgerd aan de verpakking (gewoon alles in een doos is meer dan voldoende, dat moet niet allemaal apart verpakt zitten, met karton en plakband en al), met de draad kan je touwtjespringen, en hij blaast met windkracht 10, dus vroeger opstaan is niet nodig. Uitermate positief dus.

Zijn we een ministapje verder in de aankleding van ons huis: de wingerdplantjes werden eindelijk geleverd en geplant in de plantenbak op het terras. Nu hopen dat ze vlug groeien, zodat die vuile, lelijke muur eindelijk weggestoken geraakt. En hopen dat het weer snel herfst wordt, zodat we kunnen genieten van de prachtige rode bladeren
(*duikt weg* – dat laatste was effectief een grapje, dat van hopen dat het rap herfst wordt)

wingerd-1-20090404


wingerd-2-20090404

Waren we uitgenodigd bij J. en G. voor een etentje en hebben we een heel gezellige avond gehad. Alleen is om drie uur in ons bed kruipen niet zo goed voor je gestel als je eigenlijk al doodmoe bent. Daarenboven ben ik vanochtend (allez, ochtend) opgestaan met barstende hoofdpijn die pas nu begint te wijken.

En vandaag heb ik dan – ook eindelijk – een fototas voor mijn nieuw fototoestel gekocht.

Voor de rest is vandaag zo’n dag waarop je geen grip krijgt, zo’n dag die voorbij glijdt zonder dat je er iets aan hebt. Iets productiefs doen lukt niet echt, maar er is ook niet echt iets om van te genieten.
Hopelijk gaat morgen beter.

Responses

  1. Soms moeten dagen niet productief zijn

  2. ik vind die muur zo lelijk niet hoor. Het heeft wel iets, dat verweerde. Maar wingerd is ook wel erg mooi…

  3. […] jaar, rond deze tijd, hebben we in de plantenbak op het terras een aantal wingerdplanten geplant, kwestie van die slechte muur zo vlug mogelijk weg te steken. We kozen voor een soort […]


Geef een reactie

Categorieën

