Gepost door: pharailde | maart 30, 2009

Schocking

Gisteren stond ik dus op de Doe-beurs, kwestie van een beetje publiciteit te maken, en de leergierige medemens enige uitleg te geven over het fenomeen bloggen, en hoe dat allemaal in elkaar zit.
Een mens loopt daar in een dood moment ook eens rond om de andere stands te bekijken. Mijn oog valt op het logo van een vereniging die o.m. computercursussen e.d. aanbiedt. Voor 55+’ers. Ik loop er achteloos voorbij omdat dat nog lang mijnen winkel niet is, tot plots mijn frank begint te zakken. Over welgeteld 7 jaar behoor ik daar dus wel toe. En wat is nu 7 jaar in een mensenleven? Dat is zo om.
Ik ben nog zo bezig met wat mijn kinderen bezighoudt, en in mijn vriendenkring zijn ook mensen die volop kinderen aan het krijgen zijn.

Dat was wel even een rare gewaarwording, maar ik blijf mij zeker en vast nog focussen op dat ‘jong’ gevoel.

Responses

  1. Jamaar, iedereen voelt zich twintig jaar jonger dan hij/zij werkelijk is. Schrijnend.
    Of zoals ons bomma ooit zei toen ze op tachtigjarige leeftijd naar het rusthuis ging : “Tussen die ouw mensen hoor ik niet thuis!”


Geef een reactie

Categorieën

