Gepost door: pharailde | maart 25, 2009

Pfff

Niet raar opkijken als het hier de komende dagen wat stiller is, de agenda ziet er redelijk hectisch uit:
Vanavond: langer werken en pas thuis om kwart voor tien
Donderdagavond: werken, afspraak met notaris (geen paniek, erfeniskwesties), etentje gevolgd door vergadering
Vrijdagavond: werken, colruyten, slotfeest in Vooruit voor Gent over Morgen
Zaterdag: tapijten gaan bekijken, allez wandtapijten in de Sint-Pietersabdij (op het onverwachts nog kaarten gekregen, maar het is wel het laatste weekend) – voor de rest van huishouden doen en misschien mijn neus eens binnensteken op de Digitale Doebeurs in de Centrale
Zondag: groot deel van de dag op de Digitale Doebeurs, alwaar Het Project met een stand staat.
Maandag: werken, en tiens, niets op de agenda voor ’s avonds.

En dan vraag ik mij soms af hoe het komt dat ik moe ben.


Responses

  1. hier net vantzelfde. Al is het grootste deel wel mijn eigen schuld, ik wil gewoon niets missen. Moe dat ik ben! En babysits die ik moet betalen pfft

  2. @annava: het grootste deel is hier ook wel omdat ik dat allemaal wil doen en het zal altijd lukken dat de dingen plots zo vreselijk samen komen. Gelukkig moet ik geen rekening meer houden met babysits.
    Hoewel, soms is het schipperen met de planning om bv. op tijd eten op tafel te krijgen omdat mijn kinderen … moeten gaan babysitten

  3. Veel leuke dingen, geniet er toch maar van πŸ˜‰

  4. Het belangrijkste is, dat je het belangrijkste het belangrijkste laat blijven.
    (van iemand, maar ik weet niet meer wie)

  5. Kom je maandagavond eten?

  6. ‘geen paniek, erfeniskwesties’

    oh is het maar dat, een paar doden πŸ™‚


Geef een reactie

Categorieën

