Gepost door: pharailde | maart 3, 2009

Zonde

Het wordt tijd dat ik hier ook nog eens iets neerschrijf, maar ben de laatste tijd nogal veel bezig geweest met Het Project.

Vorige vrijdagavond waren wij ingeschreven om, samen met een aantal vrienden van Henk, de laatste opname van Zonde van de Zendtijd bij te wonen. Het is altijd leuk om samen dingen te doen, en een tv-opname bijwonen zou een nieuwe ervaring zijn, dus keek ik er echt naar uit.

Tot we op ons feestje een babbeltje met Henk sloegen en vertelden dat we op 27 februari kwamen kijken. Hij reageerde zeer verbaasd en wist ons toen te zeggen dat er dan geen opnames meer waren, de laatste opname was gepland op 20 februari en de laatste aflevering werd een compilatie, maar zonder opnames. Men had zich dus vergist toen de bij te wonen opnamedagen naar de media werden doorgegeven.

Ok dus, geen leuk nieuws, maar nu ook niets om een drama over te maken. Zulke dingen gebeuren nu eenmaal.
Maar wat me wel verbaast en eigenlijk een beetje ergert: we hebben nooit ofte nimmer een bericht van de VRT daarover gekregen. En ja, ze hebben onze gegevens want we moesten ons inschrijven en ze gingen ons de kaarten en routebeschrijving e.d. enkele dagen voor de uitzending bezorgen. Die hebben we uiteraard nooit gekregen, dus daardoor zou er wel een belletje gerinkeld hebben, maar toch. Ik vind dat eigenlijk redelijk onbeleefd.


Responses

  1. Ik begin de naam van je blog te begrijpen 🙂

  2. henk heeft het de maandag na het feestjes nog eens nagevraagd en er werd gezegd dat iedereen per mail verwittigd was.

  3. Ik heb het eergisteren (kan da?) voor de eerste keer gezien, normaal ben ik dan naar de zwemclub. En ik moet zeggen: ik heb goed gelachen. Spijt dat ik niet alles gezien heb.

  4. @ Ilse: ik heb echt geen mailtje gehad, maar soit

    @ Marleen: er zitten inderdaad schitterende stukjes in – aangezien wij geen tv hebben, heb ik ook alleen maar stukjes op pc gezien, o.m. via deze site

  5. Meer dan redelijk onbeleefd zelfs.


Geef een reactie

Categorieën

