Gepost door: pharailde | februari 12, 2009

Bonsai

Vorig jaar ergens.
Zoon S.W.: “Mama, ik zou eigenlijk heel graag een huisdier hebben op mijn kamer.”
Ik: “Hu? Ik zie dat niet zo direct zitten (in het achterhoofd houdende dat hij nu niet bepaald de netheid zelve is). Aan welk huisdier had je dan gedacht?”
Zoon S.W.: “Een tijger.”
Ik: “Bwa ja, waarom ook niet. Maar is dat toch niet een ietsiepietsie te groot?”
Zoon S.W.: “Ja, ik weet het wel. Maar ik vind dat zo mooie dieren.
Aha. Misschien een bonsai-tijger. Dat zou toch fantastisch zijn!”
Ik: “Hmmm. Die hebben we toch al?”
Zoon S.W.: “Ah ja, Tornado is een bonsai-tijger.
Maar een arend is ook goed hoor.”
(kon ook een albatros geweest zijn, ik weet het niet meer)

Responses

  1. Het was een arend hoor.

  2. En een bonsai arend is een kanarie?


Geef een reactie

Categorieën

