Gepost door: pharailde | januari 24, 2009

Koekoek

Vanmiddag haalde ik de lakens van ons bed om ze te wassen en begon met deze langs mijn kant (ja, wederhelft E. en ik, wij hebben een SAT-relatie (sleeping apart together): we slapen in hetzelfde bed, maar hebben elk een lattenbodem, matras en dekbed). Ik dek ’s ochtends altijd mijn bed onmiddellijk toe, want onze Tornado durft zich al eens graag op ons bed nestelen. Ik heb dat niet zo graag, maar ja, voorlopig valt daar weinig aan te veranderen (geen binnendeuren, weet u wel). Dus zorg ik ervoor dat hij alvast niet op het onderlaken kan liggen.

Het dekbed van wederhelft E. lag wel open (en dus dubbelgeplooid). Ik neem het vast en gelijk ik het opensla om het overtrek te verwijderen, kijkt mij vantussen de diepste plooien van het dekbed plots een slaperige poezenkop verdwaasd aan, om vervolgens verontwaardigd weg te lopen.
Ik kan je verzekeren, ik schrok me rot.


Responses

  1. Tornado niet dan?

  2. Beter dan een ander vrouw. Dan zou je pas schrikken.

  3. Is papa zo’n poezeliefhebber?

  4. Poezen zoeken zich een lekker warm plaatsje, maakt niet uit waar.


Geef een reactie

Categorieën

