Gepost door: pharailde | december 30, 2008

Probeersels

Even het nieuwe speelgoed uitgeprobeerd:

dsc_0003
(Onze achtergevel)

dsc_0008
(Poes Luna)

dsc_0011
(Ollie)

Oh ja, het is mij nu dus weer gelukt om foto’s waarop je kan doorklikken in wordpress te plaatsen. In het stukje over Kiara kon ik wel de foto’s plaatsen, maar je kon niet doorklikken om het grote beeld te zien.
Het gaat evenwel nog steeds niet automatisch (bij gelegenheid pas ik het daar ook nog wel aan). Er ontbreekt een stuk html-code dat ik foto per foto manueel moet toevoegen. Zo stom. Maar ik ben al blij dat ik het eindresultaat weer krijg zoals het hoort.

Responses

  1. Dat is nog gene krot!


Geef een reactie

Categorieën

