Gepost door: pharailde | december 17, 2008

Warmbloedig

Ik denk dat mijn zonen super warmbloedig zijn.
Ze slapen (en vooral computeren) nog steeds op de toekomstige kamer van dochter E. in afwachting dat hun zolderkamers ooit klaargeraken (ik noem ons huis dan ook meestal “het huis van ooit”), maar bon.
Omdat het de oorspronkelijke bedoeling was dat ze in het vroege najaar al op zolder zouden slapen, werd de radiator in de kamer van dochter E. nog niet teruggeplaatst, omdat die kamer pas geschilderd zal worden nadat de jongens daar weg zijn. We kunnen zo blijven radiotoren ophangen en afhalen.

Dus zitten de jongens al heel de winter in een onverwarmde kamer. En op mijn door moederlijke bezorgdheid ingegeven vragen of ze het niet te koud hebben – het weer is nu niet direct extreem zacht te noemen – krijg ik steevast een ontkennend antwoord: “Maar ba neen mama, en als het te koud wordt, doen we wel een trui aan.” De helft van de tijd lopen ze zelfs gewoon in T-shirt rond.

Het kan natuurlijk wel zijn dat ze teren op de warmte die door hun pc’s geproduceerd wordt.

Responses

  1. Dat zal met de leeftijd te maken hebben. Bij ons lopen ze ook altijd rond in een t-shirt, soms zelfs ook nog in een short. In putje winter, he, als ik met een broek, trui en een warme vest in de zetel zit te bibberen.

  2. Beter dan de chauffage dag en nacht op vollen bak zoals mijn dochter durft.

  3. *drommt van de besparingen die hier mogelijk zouden zijn met zo’n zoons*


Geef een reactie

Categorieën

