Gepost door: pharailde | december 12, 2008

Pech

Het ziet ernaar uit dat het een meerdaagse baaldag wordt.
Enkele dagen geleden werd ik (en ik wellicht niet alleen) geconfronteerd met weer een of andere update van wordpress. Dat is gewoon een kwestie van wennen, en na een paar dagen weet je al niet meer hoe het ervoor was, maar de eerste aanblik is altijd een verrassing.
Er blijkt evenwel een serieuze ambetantigheid in te zitten: ik kan wel nog foto’s opladen, maar die kan je niet meer aanklikken om ze groter te zien, terwijl ik identiek dezelfde procedure gebruik als pakweg vorige week.
Ik kan echter niet eens een onbeholpen poging doen om uit te zoeken hoe ik dat kan oplossen, want gisteren heeft mijn laptop zowaar beslist om nog eens lastig te doen. Ik heb de indruk dat hij niet goed meer opstart, maar ik kan dat niet controleren want het scherm blijft zwart. Geen beeld, niets, nada. Alleen het diepe zwart (en het stof dat erop ligt). Om een uur ’s nachts heb ik echter ook geen courage meer om er een ander scherm op aan te sluiten en te zien wat dat geeft. Dat zal voor morgen zijn. Nog een op te lossen probleem(pje) op de hoop (inmiddels ook de gebruikelijke fietsperikelen).
Dus niet verbaasd zijn als het hier wat stiller zou worden: ik bereid er mij al op voor dat ik hem weer voor enkele weekjes kwijt zal zijn bij de pc-boer.

Gelukkig zijn er ook de positieve dingen.
Gisteravond werden we uitgenodigd bij mijn zus om haar veertigste verjaardag (eerder deze week) te vieren bij een etentje, en het was supergezellig (maar helaas veel te laat).
En vanavond gaan we nog eens naar het theater: Trouwfeesten en processen vuile hoeren bedriegers slechte ouders domme kinders enzovoorts tot het einde der tijden, zoals de volledige titel luidt, van Cie Cecilia. Ik ben heel benieuwd en hoop vooral dat het boeiend genoeg is om mij wakker te houden, want Klaas Vaak ligt behoorlijk op vinkenslag om mij in de armen van Morpheus te krijgen.


Responses

  1. Op één jaar tijd is mijn laptop al 3 keer in reparatie geweest, ik begrijp je frustratie…toch maar genieten vanavond 😉

  2. Ik zou zeggen : probeer hem eens uit de prise te trekken en terug op te starten 😉


Geef een reactie

Categorieën

