Gepost door: pharailde | december 9, 2008

Besognes

Ik was bezig aan een stukje over het feestje zaterdagavond en de komst van de Sint zondagochtend, maar ik heb het voorlopig maar zo gelaten. Het zal voor een volgende keer zijn, wegens te moe en te veel besognes.

Zoon J. is nog steeds ziek en hoe het nu verder moet om zijn gemiste examens in te halen is nog niet duidelijk, dochter E. geeft de indruk het redelijk goed te doen voor de examens maar heeft duidelijk de nodige aanmoediging nodig om te studeren en zoon S.W. heeft wilde toekomstplannen die wel eens realiteit zouden kunnen worden, maar waarbij heel veel komt kijken. Op het werk is het momenteel ook heel druk en op de koop toe is Kiara, een van de poezen, nu ook ziek. Er zit niets van leven in het arme beest, dus zal er morgen toch iemand met haar naar de dierenarts moeten.
Ik kan alvast niet gaan want ik moet morgen zelfs vroeger opstaan dan anders om op tijd de trein te halen voor een studiedag in Schaarbeek. Gelukkig weet ik inmiddels dat daar rechtstreekse treinen naartoe rijden šŸ˜‰

Responses

  1. Ik duim voor je. Dat je gespaard mag blijven van vertragingen, stakingen, technische defecten, geblokkeerde overwegen, zelfmoordpogingen, stroompannes, infrastrustructuurwerken wijziginingen aan de dienstregelingen, door ijzel geblokkeerde wissels, seinhuispannes of rangeerproblemen. De trein is altijd een beetje reizen. šŸ™‚

  2. o,ow. dat ziet er een beetje heel erg uit. zo erg dat ik het zelfs niet meer een beetje reizen vind, maar dat je heel wat moed nodig hebt (en geduld).


Geef een reactie

Categorieën

