Gepost door: pharailde | november 17, 2008

Tekeningen

Een hele tijd geleden liet ik mij in een van de commentaren op deze blog ontvallen dat dochter E. niets liever doet dan mangatekenen. Hele dagen lang, als ze niet op de pc bezig is, hangt ze met haar neus over een blad of hoekje papier, potlood in de hand, mangafiguurtjes tekenend. In de zetel, in de auto, aan tafel, op haar knieën in de living.
Ik kreeg toen de vraag om eens wat van haar tekeningen op het wereldwijde net te plaatsen.
Hier dan eindelijk. Dochter E; heeft zelf de selectie gemaakt en met grote moederlijke trots moet ik zeggen dat ik dat heel knap getekend vind voor een twaalfjarige.
(En ja sorry, ik weet het, op de miniatuurtjes hieronder zijn ze niet echt duidelijk, maar dat wordt heel wat beter als je ze vergroot. Het zijn gewone potloodtekeningen, en ze had niet veel zin om nog eens met een zwart stiftje over de contouren te gaan, en ik ben ook niet thuis in photoshopdinges)

scannen00015 scannen00034 scannen00041 scannen00061 scannen00071

 scannen00081 scannen00092 scannen00111 scannen00124 scannen00136

 scannen00101

Responses

  1. Amai zeg, zo knap. Tekenen is een talent waarover ik niet beschik! Doorgaan, E.!

  2. Waw, zo mooi. E., je hebt echt talent!

  3. Zo mooi! E. heeft inderdaad echt talent. Blijven tekenen meid!

  4. ik vind ze héél mooi ! en de manga-tekenaar hier ten huize, vind dat ook, details héél goed gelukt 🙂 dikke proficiat !!

    thx 🙂 voor den link

  5. Zeg maar aan dochterlief dat het allemaal erg knap is. Tekenen zegh ik heb veel talenten niet, maar als ik één zeker niet heb, is het dat wel…

  6. Bedankt allemaal =D!!!!!! Wees gerust, ik zal blijven voorttekenen.


Geef een reactie

Categorieën

